Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Genitiale vrouwen-verminking schept onzijdige HET mensen. Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Genitiale vrouwen-verminking schept onzijdige HET mensen.
BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2017 10:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Hoewel besnijden bij mannen hooguit invloed heeft op hun eigen seksuele beleving, is de besnijdenis bij vrouwen een heel ander geval.
Een goed uitgevoerde vrouwenbesnijdenis streept daarna alle aantrekkingskracht gestoeld op sekse verschillen bij die vrouwen door.
Deze voorheen menselijke wezens met hun eigen speciale voors en tegens, worden via vrouwenbesnijdenis in een soort makkelijk te sturen onzijdige wezens getransporteerd, hoewel moederliefde intact lijkt te blijven?
Is de vrouwelijke besnijdenis een vorm van ontmenselijking richting de voor sommigen bedreigende vrouw.
Wordt/is onze wereld straks een plek van de drie volgende soorten.
"Mannen","Vrouwen", en de onzijdige versie, de Onzijdigen, een kunstmatig via het mes geproduceerde "HET" versie van het mensdom.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2017 10:40 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Daarnaast vraag ik mij af of "Geholpen" vrouwen ook nog verliefd op hun tegenspelers worden.
Verliefdheid heeft volgens mij ook een fikse seksuele aftakking.
Of streept een "Het" alleen de voors of tegens van een eventuele partner tegen elkaar af?
Telt alleen nog de eventuele "moederliefde" en de voordelen richting haar nazaten en haarzelf.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2017 15:38 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Er lijkt wel degelijk een groot verschil te zitten tussen de mannelijke en vrouwelijke vorm van besnijden.
Een besneden man vind seks nog steeds fijn, een VGV besneden vrouw vind er niks meer aan en frustrerend want de noodzakelijke bestanddelen zijn weggesneden.
Het VGV van vrouwen lijkt mij een uitgesproken onderwerp voor onderzoek door bv een socioloog. (of is dat religieus/politiekcorrect verboden)
Een gecastreerde man heeft een heel andere persoonlijkheid dan een man waar alles nog aanzit. Zie de Castraat
Als voorbeeld, bv een gecastreerd paard, een ruin wordt veel groter en zwaarder dan een hengst, bij runderen hetzelfde de os is groter en sterker. Een kapoen item dito.
Worden weggesneden en dichtgenaaide meisjes ook zwaarder? En wat doet het met hun gevoelsleven?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 04, 2017 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Poendert schreef:
Worden weggesneden en dichtgenaaide meisjes ook zwaarder? En wat doet het met hun gevoelsleven?

Googel Ayaan Hirsi Ali. Daar zul je beslist wel ergens het antwoord vinden.

BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2017 10:20 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Van Ayaan las ik "De zoontjes fabriek" Hieronder nog een stukje uit Trouw over het scheppen van een "HET".
19 januari 2007
De dag dat ze besneden werd was een zwarte dag. Meer nog dan lichamelijke schade, richt vrouwenbesnijdenis psychische schade aan. Dat zegt de Somalische Zahra Abdi Hersi. Ze schreef er een boek over.
íIk ben verlamd door pijn, ik ben verscheurd door verdriet. Ik ben een verminkte vrouw, ik ben besneden, op een zeer brute wijze. Mijn allerbelangrijkste vrouwelijke lichaamsdelen zijn weg en dat is niet alles.
Genitale verminking heeft duizenden gaten in mijn lichaam en mijn geest gemaakt. Ik kan geen kant op, overal zie ik die zwarte dag, de dag dat ik besneden ben.Ē Deze woorden komen van de Somalische Zahra Abdi Hersi en staan geschreven in haar boek íMijn vrouw-zijn ontnomení.

De vraag is natuurlijk, Wat doet die besnijdenis met de geest van die vrouwen. Denkt een "HET" later anders? Worden ze meegaander zoals een os of een ruin? Blijven ze hun hele leven kwaad? Makkelijker te sturen? Waarom worden ze niet kwaad op het systeem waarin ze leven, op de mensen en denkwijze die hen dat aandoet.
Zijn er studies bv met geholpen honden/ratten?
Speciaal het zinnetje, "Ik kan geen kant op" snijdt mij door het hart.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2017 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Vrouwenbesnijdenis is een van de meest schokkende uitwassen van de islam.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2017 23:14 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Vrouwenbesnijdenis is een overblijfsel om vrouwelijk libido uit te bannen voor mannen die geen 5 vrouwen aankunnen, en tijdens de tijd nodig voor het bespringen van 5 bijvrouwen, gene ene eigen vrouw trek krijgt in ,n andere moslimman .
Blijkbaar is zweden het schokkendste uitwasland - van islam in Europa .
Een in Zweden welkom gehete islamman met 2 vrouwen en 3 kinderen betaalde de idioot naÔeve Zweedse knuffel staatsbende ook 3 thuisgelaten vrouwen + 9 kindertoeslagen .
Op de vraag wat ie in zweden zocht. antwoordde de Arabische dekhengst spontaan Ē eerst nog wat Zweedse vrouwen erbij zoeken en trouwen, daarna zien we wel verder ď !
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2017 4:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Poendert schreef:
De vraag is natuurlijk, Wat doet die besnijdenis met de geest van die vrouwen. Denkt een "HET" later anders? Worden ze meegaander zoals een os of een ruin?

Oh oh oh, een vrouw die besneden is, is niet gesteriliseerd.
Een os (stier) of een ruin (hengst) zijn gecastreerd en hebben geen ballen meer.
Een besneden vrouw is zeker geen HET en kan gewoon kinderen krijgen.
Een beetje anatomie bijspijkeren Poendert.

Ze zijn geen Eunuchen, dat zijn gecastreerde mannen.

Quote:
Zijn er studies bv met geholpen honden/ratten?

Ratten? U bedoelt katten.
Studies?
Mijn hond is gesteriliseerd en mijn katers en poezen gecastreerd en gesteriliseerd.
Wat voor een studies moeten er zijn voor huisdieren?
Ze worden niet meer loops of krols en dus geen gedonder en ongewenste puppy's of kittens.
Alleen mensen hebben seks voor plezier, de rest van de dieren (behalve Bonono's) gaat het om het nageslacht.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2017 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Vrouwenbesnijdenis is een van de meest schokkende uitwassen van de islam.

Mannenbesnijdenis ook.

Het is schandalig dat de lichamelijke integriteit van kinderen levenslang wordt aangetast voor religieuze redenen. Daar moet men onmiddellijk mee stoppen wat mij betreft.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2017 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

[quote="Elisabeth"]
Poendert schreef:
De vraag is natuurlijk, Wat doet die besnijdenis met de geest van die vrouwen. Denkt een "HET" later anders? Worden ze meegaander zoals een os of een ruin?

Beste Elisabeth. Een gesteriliseerde vrouw is nog steeds seksueel een vrouw.
Een besneden vrouw is een ander verhaal, is niet meer sexueel aktief. En dat was ook de bedoeling dat is stuk is weggesneden.
Een besneden vrouw is in tegenstelling tot een gesteriliseerde vrouw ook geestelijk anders geworden, ze is daarentegen nog wel geschikt om zonen te baren. (Zie de Zoontjesfabriek van Ayaan)
Uw gecastreerde hond is wel degelijk ook geestelijk veranderd. Hij is rustiger, slaapt meer. Daarom werd hij vaak ook gecastreerd. Hij was te druk.
Een krolse kat vind sex wel degelijk leuk. Ze zoekt niet voor niks stad en land af naar katers.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2017 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Een gesteriliseerde man. Is anders dan een gecastreerde man. Ook een besneden man is niet gecastreerd. Een vrouw die gesteriliseerd is, is anders dan wanneer haar eierstokken zijn verwijderd. Dan moet ze hormonen slikken. Een besneden vrouw is geen HET.

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2017 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Elisabeth schreef:
Een gesteriliseerde man. Is anders dan een gecastreerde man. Ook een besneden man is niet gecastreerd. Een vrouw die gesteriliseerd is, is anders dan wanneer haar eierstokken zijn verwijderd. Dan moet ze hormonen slikken. Een besneden vrouw is geen HET.

U legt de vinger op het naadje van de kous, de juiste plek.
Een gecastreerde man is een Het. Zijn sexuele deel is weggesneden. "Het" is geestelijk een ander persoon geworden, hij kan zelfs op zijn Sopraans zingen.
Een vrouw waarvan de sexuele delen voor een groot deel zijn verwijderd zit in hetzelfde schuitje.
U laat uw reutjes castreren om er een meer handzaam dier van te maken. Een rustiger doedel waar u minder trammelant mee hebt zodat hij? door u beter is te hanteren. De reu zelf heeft van de castratie alleen maar nadeel.
Een besneden vrouw is daarna ook beter te hanteren. Miljoenen van dat soort wezens sloffen daarna achter oude mannetjes aan. Als die dames niet waren besneden huppelden ze misschien voor de opa,s uit, en dat moeten we niet hebben met zijn allen, dat is te link voor die opa met al die overgeschoten opgefokte jonge kerels op de wereld.

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2017 13:53 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

ZUCHT
Een gecastreerde man is zijn BALLEN kwijt.....
Een gesteriliseerde/gecastreerde vrouw is haar EIERSTOKKEN kwijt.
Dit heeft niets te maken met VOORHUID besnijdenis noch met het wegsnijden van de kleine schaamlippen.
Als een man zijn penis verliest dan is hij nog steeds een man.
Net zo als een vrouw haar kleine schaamlippen verliest, is ze nog steeds een vrouw.
Met het steriliseren van mensen worden alleen de zaadleider of de eileider doorgesneden of afgebonden maar ze zijn niet hun geslacht organen kwijt. Dus niemand is een HET.
Als een vrouw haar eierstokken verliest door bv kanker dan moet ze haar hele leven oestrogeen hormonen slikken.

Ik steriliseer mijn teef zodat ze niet meer loops wordt en geen ongewenste puppy's komen.
Een reu loopt niet meer weg na castratie als er ergens een loopse teef is.
Mijn katers lopen niet meer weg en vechten ook niet meer.
Mijn poezen zijn allang blij dat ze niet meer krols worden.

Het overschot van ongewenste dieren die gaan zwerven of in asiels zitten is de schuld van de mensen die geen verantwoording nemen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2017 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

U steriliseert uw teef zodat de verbinding richting eileiders worden afgesneden en ze geen jongen meer kan krijgen. Die eileiders zitten er nog steeds en kunnen hun werk doen als er een zaadcel in wordt geplaatst.
Een reu zonder ballen kan geen zaadcellen meer produceren, ook voor sex loopt hij niet meer warm. Hij is geestelijk veranderd en ligt het liefst op de bank.
Een vrouw met alles erop en eraan kan veel plezier aan sex beleven. Het is een volledige vrouw. Soms zelfs wispelturig als opa in slaap is gevallen..
Een vrouw waarvan de meeste sex attributen zijn weggesneden, kan geen normaal plezier meer aan sex beleven, haar plezier organen zijn verwijderd.
En dat is ook de bedoeling, want daarna is ze netjes tam net als uw gecastreerde katers, ze blijft netjes achter de voordeur.
Als ik een biefstukje via sonde-voeding krijg mag het ook havermout zijn omdat mijn smaakpapillen worden vermeden . Dat is dan voor mij lood om oud ijzer.
Ik houd hier trouwens over op.

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2017 15:33 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

MIJN teef is gesteriliseerd. Dus haar baarmoeder en eierstokken zijn weg.
Anders blijft ze loops worden. Dierenartsen binden geen eileiders af maar steriliseren. Dus alles.
Inderdaad we houden op want dit is een heel raar onderwerp. Een beetje pervers.

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2017 22:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Pervers. Juist. Dat vond Hirsi Ayaan ook. Nu de keukenchirurgen nog.
Ik wist trouwens niet dat bij gesteriliseerde teefjes ook de baarmoeder enz was weggehaald. Bij mensen is dat volgens mij niet het geval.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 11, 2017 23:10 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Nu de keukenchirurgen nog.
Poedert
Wil je er ook gaarne naar wijzen dat keukenchirurgen joodse jongens schenders zijn ?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Do Okt 12, 2017 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Het is schandalig dat de lichamelijke integriteit van kinderen levenslang wordt aangetast voor religieuze redenen. Daar moet men onmiddellijk mee stoppen wat mij betreft.

+1.
Deze achterlijke rituelen horen thuis in achterlijke landen, dus niet bij ons.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2017 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ben pro het dappere landje IsraŽl, maar dat wil nog niet zeggen dat ik pro idiote gewoonten als onverdoofd slachten of het besnijden van borelingen ben.
Ik ben pro origineel Nederland, maar daarom niet pro idiote achterhaalde volksgebruiken.
De Joodse slachtmethoden waren in een ver verleden een der meest diervriendelijke manieren om een huisdier te doden. Dit onverdoofd slachten is in de tegenwoordige tijd zwaar achterhaald. Er zijn nu veel betere methoden.
Besnijden van vrouwen is pure dwang vanuit oude half impotente mannetjes-dementie, figuren die een vrouw niet hoger, vaak zelfs lager aanslaan dan de geiten uit hun kudde. Ze plegen de ergste discriminatie die is te bedenken.
Ik denk zelfs dat een onbesneden vrouwelijke populatie nooit massaal in de idioterie van onderdrukking door de islam zou stappen.
Ik geloof nooit dat vrouwen vanuit hun vrouw-zijn docieler zijn dan mannen. (mijn vrouw, kennissen en dochters in ieder geval niet, en ik woon nog wel op de Bijbelbelt)
Onbesneden vrije vrouwen zouden zeker protesteren tegen het slavenbestaan dat hen nu onder het juk van de islam wacht. Dat zou het einde van die islam zijn en daarom zal een imam of andere vrome islamiet ook nooit met opheffing instemmen..

BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2017 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Vanwege de onterechte en zwaar overdreven sympathie die wij voor IsraŽl hebben zal besnijdenis van jongetjes hier nooit verboden gaan worden. Het CIDI en andere clubs houden de joodse vlag (en dus ook de religieuze rituelen) hoog en zullen iedere kritiek hierop afdoen als Jodenhaat.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2017 14:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Cliff schreef:

+1.
Deze achterlijke rituelen horen thuis in achterlijke landen, dus niet bij ons.

Ze doen het ook niet bij onze kinderen maar bij hun kinderen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Okt 14, 2017 9:11 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja en? Je blijft met je poten van kinderen af.

BerichtGeplaatst: Za Okt 14, 2017 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Vanwege de onterechte en zwaar overdreven sympathie die wij voor IsraŽl hebben zal besnijdenis van jongetjes hier nooit verboden gaan worden. Het CIDI en andere clubs houden de joodse vlag (en dus ook de religieuze rituelen) hoog en zullen iedere kritiek hierop afdoen als Jodenhaat.

Als die mensen u betichten van Jodenhaat hebben ze natuurlijk wel een beetje gelijk.
Ook in uw IsraŽl is het net als hier verboden kleine meisjes van hun sexuele organen te ontdoen om hen handzamer te maken, makkelijker dus in de omgang. Een zogenaamd soort "HET"
Over het resultaat van vrouwen besnijdenis gaat dit onderwerp en daarnaast komen de verschillen tussen het besnijden van vrouwen en mannen aan het bod.

BerichtGeplaatst: Za Okt 14, 2017 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik snap niet wat je bedoelt.
In IsraŽl worden geen meisjes besneden, maar wel jongens en van jongens blijf je net zo goed met de handen af want dat is net zo goed een schending van de integriteit van het lichaam (van dat kind dus).
En het hebben van (mijn) bovenstaande mening heeft niks met Jodenhaat te maken ondanks dat joden het zo zullen uitleggen om op die wijze niet toe te hoeven geven aan hun ongelijk. Islamieten doen overigens precies hetzelfde en beschuldigen dan van moslimhaat.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie