Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Homo zijn in Rusland Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Homo zijn in Rusland
BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2017 20:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gisteren werd in St. Petersburg gevierd dat 27 jaar geleden, bij de val van de muur, 'homoseksualiteit' geschrapt werd uit de medische boeken als 'geestesziek'.

Er werd een optocht gehouden, een flashmob, en er werden ballon opgelaten. De politie kwam er niet aan te pas.

http://piter.tv/event/Video_V_Peterburge_proshel_raduzhnij_fleshmob_akciya_LGBT/

Dit soort zaken zie je absoluut niet op de Nederlandse media, waar graag het beeld in stand gehouden wordt dat homoseksuelen onderdrukt worden.

Niets is minder waar... in St. Petersburg is ook een drukke homoscene:

While travel to Russia may seem ill-advised to many gay people right now, St Petersburg has a surprisingly warm and vibrant club scene for those who dare make the journey. In fact, the city is known as the gay capital of Russia, and its diverse nightlife offers a venue to suit most LGBT travellers’ tastes.

http://www.dailyxtra.com/world/travel/inside-the-gay-club-scene-in-st-petersburg-russia-86049

EN:

http://xs.gay. ru/

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Er werd een optocht gehouden, een flashmob, en er werden ballon opgelaten. De politie kwam er niet aan te pas.

Helaas Cliff Sad

http://www.dailyxtra.com/world/news-and-ideas/news/russian-police-arrest-seven-at-peaceful-lgbt-protest-190948

Ik wil je graag geloven Cliff, en t staat ook zeker op mn lijstje, maar ik geloof er tot nu geen snars van.

Sure zal St Petersburg gay clubs kennen, hell zelfs Teheran kent ze, maar waarschijnlijk allemaal met dichte deuren en ramen waar je aan moet bellen om binnen te komen.

http://www.dailyxtra.com/world/news-and-ideas/news/st-petersburg-gay-clubs-adapt-russian-anti-gay-laws-82441

http://www.dailyxtra.com/world/news-and-ideas/news/rainbow-flashmob-marks-idahot-in-st-petersburg-russia-85322

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
Sure zal St Petersburg gay clubs kennen, hell zelfs Teheran kent ze, maar waarschijnlijk allemaal met dichte deuren en ramen waar je aan moet bellen om binnen te komen.

In Teheran heb je absoluut geen homoclubs kan ik je verzekeren. Zelfs geen gewone sexclubs. Dat soort dingen zijn daar simpelweg taboe.

Een stad als Sint Petersburg staat wat dit aangaat waarschijnlijk dichter bij Amsterdam dan bij Teheran.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 10:53 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Cliff schreef:

Mede dankzij het soort reacties die jij hier plaatst, is mijn scepsis tegen de msm groot genoeg om de negatieve nieuwsberichten over Rusland in eerste instantie met een klontje zout te nemen.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

In Teheran heb je absoluut geen homoclubs kan ik je verzekeren. Zelfs geen gewone sexclubs.

Wat heeft een homoclub exact met een sexclub te maken, carlos?

Teheran kent gewoon een ondergrondse gay scene. Een scene met clubs en bars met gesloten deuren, zonder uiterlijke homo-kenmerken buiten en met deurbel noem ik ook ondergronds.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
Wat heeft een homoclub exact met een sexclub te maken, carlos?

Is dat niet hetzelfde dan? Ik neem aan dat homo's elkaar niet opzoeken in een club om pim-pam-pet te spelen met elkaar.

Royy schreef:
Teheran kent gewoon een ondergrondse gay scene. Een scene met clubs en bars met gesloten deuren, zonder uiterlijke homo-kenmerken buiten en met deurbel noem ik ook ondergronds.

Je hebt überhaupt geen clubs en bars in Teheran Royy, tenminste niet zoals wij die kennen.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Is dat niet hetzelfde dan? Ik neem aan dat homo's elkaar niet opzoeken in een club om pim-pam-pet te spelen met elkaar.

Nee niet bepaald.

Hoezo? Zoeken hetero's elkaar ook niet op om pimpampet te spelen?

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

O jee, er is weer iemand op zijn pik getrapt.. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Helaas Cliff Sad

Nee, niet helaas Royy. Jouw bericht is uit 2016. Ik heb het over 2017. Geen arrestaties, geen politie. Geen contra-protesten, niets. De menigte kon in het centrum van St. Petersburg zonder problemen hun zegje doen en hun evenement organiseren.

Je kunt toch op zijn minst toegeven dat dat totaal niet strookt met het beeld wat de media continu schetst over Rusland. Daarbij kun je je afvragen of in veel EU landen dit zomaar georganiseerd zou kunnen worden...

Quote:
Ik wil je graag geloven Cliff, en t staat ook zeker op mn lijstje, maar ik geloof er tot nu geen snars van.

Omdat je gebrainwashed wordt door de media. Ook dat dichte deuren en ramenverhaal hoor ik keer op keer, maar ga er eens kijken. Dansende nichten en lesbo's, stripshows, etc. het is er allemaal te zien. Wil je foto's zien? Ik heb er nog wel van een aantal jaar geleden.

Quote:

Teheran... hou toch op. Arabische landen hebben een totaal andere mores t.o.v. homoseksualiteit dan Rusland. Totaal onvergelijkbaar. En vreemd genoeg hebben we vele Arabische bondgenoten. Gek hè... nooit een schrijntje kritiek in de media over homorechten in die landen.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Blens schreef:
Mede dankzij het soort reacties die jij hier plaatst, is mijn scepsis tegen de msm groot genoeg om de negatieve nieuwsberichten over Rusland in eerste instantie met een klontje zout te nemen.

Rusland is momenteel in de media de universele zondebok. Ze kunnen er alles naar toe schuiven.

Overigens, vraagt nu nooit eens iemand in het Westen af hoe zeer wij betrokken zijn bij 'regime change', ofwel invloed uitoefenen op de verkiezingen in andere landen? Of zelfs de invloed die wij uitoefenen op een revolutie?

Nee hoor, wij beïnvloeden nooit buitenlandse politiek/verkiezingen/demonstraties....

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Zoeken hetero's elkaar ook niet op om pimpampet te spelen?

Ik heb niet het idee dat hetero's elkaar opzoeken. Homo's wel.

Als er ook 'invalide café's' komen... dan zoeken invaliden elkaar op. Of misschien 'Pokemon-go' clubs, waar de Pokemon-liefhebbers elkaar opzoeken..

Maar er zijn geen 'hetero-clubs'... dat zijn namelijk alle neutrale clubs zonder doelgroep. Ergo: de hetero's zoeken elkaar niet op. De homo's wel.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 13:11 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Het is veel erger de homo's zoeken ook de hetero's op om hen te bewegen ook lid van de homo-clubjes te worden. Maar de homo's hebben geluk want het volk is dom gemaakt, dus zijn er slechts weinigen die daartegen iets willen ondernemen, want zonder volk lukt nauwelijks iets.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ah ja, ik mist je al in deze discussie, torentje.

Je weet toch dat homo's het volk bewust dom houden? En samen met mensen langer dan 1,85m net zo lang doorgaan tot iedereen ofwel homo is ofwel langer dan 1,85.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 14:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Ergo: de hetero's zoeken elkaar niet op. De homo's wel.

Nee duh, hetero's hoeven elkaar niet op te zoeken, want die zijn overal al.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 16:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Een homo hoeft toch niet naar een homobar te gaan? Die kan toch ook gewoon naar een bar gaan?

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 17:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:

En waarom moeten de homo's elkaar wel opzoeken dan? Ik bedoel: er zijn wel meer minderheidsgroepen in het uitgaansleven, zoals Startrek-fans. Maar ik hoor niet echt dat die elkaar opzoeken...

Er zal toch een reden moeten zijn waarom homo's elkaar willen opzoeken.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Royy schreef:
Cliff schreef:
Ergo: de hetero's zoeken elkaar niet op. De homo's wel.

Ik mis de normale hetero's toch al decennia. Kan hen nergens vinden. Dus dat normale hetero's overal zijn is een grote leugen.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb er net nog eentje zien lopen op straat. Geloof me, they are out there. Juist als je er niet op let kom je ze tegen, Torentje.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 18:55 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Waar woon jij dan?
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 19:48 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Er zal toch een reden moeten zijn waarom homo's elkaar willen opzoeken.

Zeker, houdt ergens het midden tussen: comfortabel voelen om te zijn wie je bent, subcultuurtje (muziek) en partner-materiaal.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 19:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

torentje schreef:

Ik mis de normale hetero's toch al decennia. Kan hen nergens vinden. Dus dat normale hetero's overal zijn is een grote leugen.[/quote]

Tja, jouw definitie van "normaal" is nogal apart te noemen. Immers elke hetero boven de 1,85m valt alweer af bij jou. Dan blijft er ook nauwelijks iets over he.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Volgens mij, zijn er ook geen hetero's boven de 1.85 cm. Doordat de homostellen al langer boven die 1.85 cm zaten. Waardoor hetero's nooit langer als de homostellen konden worden. Klinkt vergezocht maar is wel een feit.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 21:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Vind t toch elke keer weer een feest als je reageert torentje, geeft stof tot nadenken.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2017 22:58 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Merkwaardig dat de mening(en) daarover zo verschillen. Ik ben dan ook nipt groter dan 185 cm.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Mei 20, 2017 6:42 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Royy,
Denk er maar niet te lang over. Want iedereen boven de 1.85 cm is niet de vriend van iedereen die daar onder zit. Kan iedereen wel zeggen dat hoge bomen veel wind vangen. Maar pas maar goed op, want de hoge bomen nemen in hun val de kleinere bomen mee.
Homo zijn in Rusland
  Weerwoord forum index » Actualiteiten